نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش ترکیبی اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • آموزش ترکیبی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش سنتی آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • آموزش و پرورش بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]

ا

  • اخلاق حرفه‌ای بررسی دیدگاه دانشجو معلمان درباره اخلاق حرفه‌ای(آموزشی) در دانشگاه فرهنگیان(مطالعه موردی: پردیس‌های استان خوزستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 18-40]
  • استان خوزستان بررسی دیدگاه دانشجو معلمان درباره اخلاق حرفه‌ای(آموزشی) در دانشگاه فرهنگیان(مطالعه موردی: پردیس‌های استان خوزستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 18-40]
  • استان خوزستان نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • استان لرستان تبیین رابطه ی سواد تربیتی با هویت حرفه ای نومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 190-206]
  • اشتیاق تحصیلی سرزندگی، هویت و اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی خلاق به عنوان پیش‏بین‏های عملکرد تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-189]
  • اضطراب تدریس ریاضی بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • اضطراب ریاضیات بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • اضطراب یادگیری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • امید یادگیری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • انعطاف پذیری تحصیلی اثربخشی قصه گویی با تاکید بر معنویت بر کاهش کمرویی و اضطراب و افزایش انعطاف پذیری تحصیلی کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 110-124]
  • انعطاف پذیری روانشناختی رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • انگیزه روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • انگیزه پیشرفت بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و خلاقیت با انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 141-153]

ب

  • بازی‌درمانی کودک محور اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
  • بهزیستی تحصیلی دانش آموزان بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و خودکار‌آمدی معلم با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 125-140]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بررسی شایستگی های معنوی و اخلاقی معلم در جهت رشد سواد تربیتی با مروری بر فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]

پ

  • پدیدار شناسی شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • پدیدارشناسی بررسی پدیدار شناسی تجارب مشترک دانشجو معلمان از چگونگی کاربرد تکنولوژی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 92-109]
  • پذیرش سیستم های اطلاعاتی رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]

ت

  • تاب آوری اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهرستان ابرکوه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
  • تربیت اخلاقی و دینی نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
  • تسهیم‌دانش بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • تسهیم‌دانش بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [(مقالات آماده انتشار)]
  • تعلیم و تربیت نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
  • تکنولوژی بررسی پدیدار شناسی تجارب مشترک دانشجو معلمان از چگونگی کاربرد تکنولوژی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 92-109]

ج

  • جایگاه و اهمیت نماز نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]

چ

  • چالش پذیری تحصیلی بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]

ح

  • حضرت علی(ع) روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و خلاقیت با انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 141-153]
  • خلاقیت بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهرستان ابرکوه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
  • خودکارآمدی خلاق سرزندگی، هویت و اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی خلاق به عنوان پیش‏بین‏های عملکرد تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-189]
  • خودکارآمدی معلم بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و خودکار‌آمدی معلم با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 125-140]

د

  • دانش‌آموز بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و خلاقیت با انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 141-153]
  • دانش آموزان بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دانشجو شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دانشجو معلم بررسی دیدگاه دانشجو معلمان درباره اخلاق حرفه‌ای(آموزشی) در دانشگاه فرهنگیان(مطالعه موردی: پردیس‌های استان خوزستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 18-40]
  • دانشجو معلم بررسی پدیدار شناسی تجارب مشترک دانشجو معلمان از چگونگی کاربرد تکنولوژی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 92-109]
  • دانشجو معلمان بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی دیدگاه دانشجو معلمان درباره اخلاق حرفه‌ای(آموزشی) در دانشگاه فرهنگیان(مطالعه موردی: پردیس‌های استان خوزستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 18-40]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی پدیدار شناسی تجارب مشترک دانشجو معلمان از چگونگی کاربرد تکنولوژی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 92-109]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه تطبیقی و تحلیلی مدل‌های حرفه‌ای مدیریت کلاس در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دبیران ریاضی بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • دبیران متوسطه دوم پیش بینی سواد رسانه‌ای و سواد اطلاعاتی بر اساس مدیریت دانش در بین دبیران مدارس متوسطه دوره دوم ناحیه یک یزد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • دلبستگی شغلی مفهوم و پیامدهای سایش اجتماعی کارکنان و رابطه آن با دلبستگی شغلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 73-91]
  • دوره ابتدایی سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • دوره های آموزشی کوتاه مدت نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور بر تاب آوری وخردمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهرستان ابرکوه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

س

  • سایش اجتماعی مفهوم و پیامدهای سایش اجتماعی کارکنان و رابطه آن با دلبستگی شغلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 73-91]
  • سبک‌های تفکر بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و خلاقیت با انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 141-153]
  • سبک های مدیریت سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • سبک‌های مدیریت کلاس بررسی رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و خودکار‌آمدی معلم با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 125-140]
  • سرزندگی تحصیلی سرزندگی، هویت و اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی خلاق به عنوان پیش‏بین‏های عملکرد تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-189]
  • سواد اطلاعاتی پیش بینی سواد رسانه‌ای و سواد اطلاعاتی بر اساس مدیریت دانش در بین دبیران مدارس متوسطه دوره دوم ناحیه یک یزد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • سواداطلاعاتی بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • سواداطلاعاتی بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [(مقالات آماده انتشار)]
  • سواد تربیتی تبیین رابطه ی سواد تربیتی با هویت حرفه ای نومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 190-206]
  • سواد تربیتی سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • سواد تربیتی معلم بررسی شایستگی های معنوی و اخلاقی معلم در جهت رشد سواد تربیتی با مروری بر فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • سواد رسانه‌ای پیش بینی سواد رسانه‌ای و سواد اطلاعاتی بر اساس مدیریت دانش در بین دبیران مدارس متوسطه دوره دوم ناحیه یک یزد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • سواد رسانه ای رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]

ش

  • شایستگی اخلاقی بررسی شایستگی های معنوی و اخلاقی معلم در جهت رشد سواد تربیتی با مروری بر فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • شایستگی معنوی بررسی شایستگی های معنوی و اخلاقی معلم در جهت رشد سواد تربیتی با مروری بر فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • شهر خرم‌آباد بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و خلاقیت با انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهر خرم‌آباد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 141-153]
  • شهرستان خرم آباد مفهوم و پیامدهای سایش اجتماعی کارکنان و رابطه آن با دلبستگی شغلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 73-91]
  • شهر کرمانشاه اثربخشی قصه گویی با تاکید بر معنویت بر کاهش کمرویی و اضطراب و افزایش انعطاف پذیری تحصیلی کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 110-124]

ع

  • عملکردتحصیلی سرزندگی، هویت و اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی خلاق به عنوان پیش‏بین‏های عملکرد تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-189]
  • عملکرد‌شغلی بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • عملکرد‌شغلی بررسی تأثیر تسهیم‌دانش بر عملکرد‌شغلی با نقش میانجی سواداطلاعاتی (مطالعه موردی: مدیران متوسطه اول ناحیه2 آموزش و پرورش شهر اهواز) [(مقالات آماده انتشار)]

ق

  • قصه گویی اثربخشی قصه گویی با تاکید بر معنویت بر کاهش کمرویی و اضطراب و افزایش انعطاف پذیری تحصیلی کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 110-124]

ک

  • کارکنان آموزش و پرورش مفهوم و پیامدهای سایش اجتماعی کارکنان و رابطه آن با دلبستگی شغلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 73-91]
  • کلاس درس سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • کمرویی و اضطراب اثربخشی قصه گویی با تاکید بر معنویت بر کاهش کمرویی و اضطراب و افزایش انعطاف پذیری تحصیلی کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 110-124]
  • کودکان اُتیستیک اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]

م

  • مدارس هوشمند اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • مدیریت دانش پیش بینی سواد رسانه‌ای و سواد اطلاعاتی بر اساس مدیریت دانش در بین دبیران مدارس متوسطه دوره دوم ناحیه یک یزد [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-58]
  • مدیریت کلاس مقایسه تطبیقی و تحلیلی مدل‌های حرفه‌ای مدیریت کلاس در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
  • مسئولیت پذیری شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • مشغولیت رفتاری بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • مشغولیت شناختی بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
  • معلم بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
  • معلمان نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • معلمان سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • معلمان روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • معلم فکور مقایسه تطبیقی و تحلیلی مدل‌های حرفه‌ای مدیریت کلاس در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 207-216]
  • معنویت اثربخشی قصه گویی با تاکید بر معنویت بر کاهش کمرویی و اضطراب و افزایش انعطاف پذیری تحصیلی کودکان دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 110-124]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
  • مهارت های هیجانی اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]

ن

  • ناگویی هیجانی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • نهج البلاغه(نامه 53) روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • نومعلمان تبیین رابطه ی سواد تربیتی با هویت حرفه ای نومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 190-206]
  • نیازسنجی نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • نیاز های معنوی شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ه

  • هویت تحصیلی سرزندگی، هویت و اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی خلاق به عنوان پیش‏بین‏های عملکرد تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-189]
  • هویت حرفه ای تبیین رابطه ی سواد تربیتی با هویت حرفه ای نومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 190-206]
  • هویت خود نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]